Budget og regnskab

I skal lave et budget for at kunne udregne den korrekte pris for at deltage på lejren. Som udgangspunkt skal kredsens lejre balancere – dvs. have et resultat tæt på 0 kr. Udregn deltagerprisen ved at indsætte i regnskabsarket nederst på siden.

Husk altid at medregne disse udgifter:

  • Estimat for mad:
    • Ved almindelig forplejning beregnes ca. 60 kr./pers./helt døgn
    • Skal der laves særlig dyr mad eller er overvægt af seniorer og voksne justeres budget op fx 75-100 kr./døgn
    • Husk at regne ledere/tanter med!
  • Hytteleje
  • Huslejerefusion fra Aalborg Kommune (2024: 71 %)
  • Rengøring af hytten
  • Materialer
  • Udflugter/entré
  • Andre udgifter
  • Ledere og tanter/onkler deltager gratis i almindelige weekend- og sommerlejre. Ved udlandsture og landslejre aftales deltagerpris for voksne altid med bestyrelsen.

Kredsens master card kan evt. lånes til indkøb. Husk at aftale med kasserer eller kredsledelse i god tid.

Brug meget gerne Medlemsservice til at håndtere betalinger. De andre ledere kan hjælpe.

Regnskab efter lejren

Efter lejren samles alle bilag og regnskab sendes til kasserer Thomas på fdfkassereraalborg8@gmail.com senest 14 dage efter lejren. Som udgangspunkt er klasselederen ansvarlig for at lave regnskab, men I kan vælge at lade en anden stå for opgaven.

Hvis I har brug for at få refunderet udlæg hurtigt, så ring til Hans Jørgen og lav en aftale.

Link til budgetark (kommer senere)