Pilt
Går dit barn i 3. eller 4. klasse er han eller hun Pilt i FDF. Piltene holder møde hver onsdag klokken 17.30-19.00, vær opmærksom på fællesmøder med andet mødetidspunkt.
Vi skriver på vores Facebook FDF Balle med nyttige informationer, samt hvis der sker ændringer til programmet.
Link: FDF Balle
Som udgangspunkt er vi ude medmindre andet er angivet nedenfor eller på Facebook, så husk at klæde jer på efter vejret.
Er I forhindret, så vil vi meget gerne have afbud på SMS.
Line (sms tlf 23314706), Sarah (sms tlf 23463179) , Mikael (sms tlf. 20169665) & Nikolaj.
Vi glæder os til at se jer.
Pilteprogram - Forår 2025
09-01-2025 | Nytårs Gudstjeneste |
15-01-2025 | Lege og bål hygge (snobrød) |
22-01-2025 | Vi maler sten-trolde til at sætte fri på vores tur næste. (snobrød) |
29-01-2025 | Tur i mørket om Alminde sø – vi mødes ved Vestre P-plads – 5 km mærke. |
05-02-2025 | Banko med Tumlingene 17.00-18.30 |
12-02-2025 | Vinter ferie |
19-02-2025 | Stormester (snobrød) |
26-02-2025 | Brætspil i kælder |
05-03-2025 | Intet møde grundet lederkursus |
12-03-2025 | Smugler løb (snobrød) |
19-03-2025 | Knæk koden (snobrød) |
26-03-2025 | Foto løb |
02-04-2025 | Ler 😉 (snobrød) |
09-04-2025 | Sjove rekorder (snobrød) |
16-04-2025 | Påske |
23-04-2025 | Reb & Rafter / bålmad mærke |
30-04-2025 | Reb & Rafter / bålmad mærke |
07-05-2025 | Skov stratego |
14-05-2025 | Lagkage løb |
20-05-2025 | Cykel Rally |
21-05-2025 | Slugten |
28-05-2025 | Kr. Himmelfart (Lejr 29-31/5) |
04-06-2025 | Mad over bål & hulebyggeri (snobrød) |
11-06-2025 | Klatre med Tumlingene (snobrød) |
18-06-2025 | Vandleg (tøj til at blive våd) |
25-06-2025 | Sæson afslutning |
Pilte Ledere:
Line tlf. 23314706
Sarah tlf. 23463179
Mikael tlf. 20169665
Nikolaj
Pilteleder assistenter fra væbner-holdet: Mads, Magne, Frederik & Frederik.
Ledere med noget på hjerte
I FDF står frivillige ledere klar til at byde dit barn velkommen til sjove og fantasifulde aktiviteter hver uge. Alle ledere i FDF er over 18 år, de tager ansvar til de ugentlige møder og har blik for det enkelte barns trivsel i fællesskabet.