Smølfeløb
Indsendt af
Beskrivelse
Gargamel er igen ude efter smølferne, og denne gang er det Smølfine, han har set sig sur på. Alle smølfer skal være i skrap træning, så vi kan redde Smølfine.
Fælles opvarmning: - Stopsmølf: Alle danser stopdans til smølfehits. - Gæt en smølf: En fra holdet får en sætning fortalt, der skal mimes for de andre, som så skal gætte den. Lav simple sætninger, der er nemme at mime - gerne med et Smølfe-twist. - Alternativ: Deltagerne skal gætte, hvilken smølf der er på billdet. - Ram en Smølf: Kast mod billeder af smølfer. - Bankesmølf: Den klassiske bankebøf - nu med Smølf.
Forberedelse
- Køb masser af blå ansigtsmaling. Skaf hvide huer til alle og en rød hue til den leder, der skal være Gammelsmølf.
- Skaf smølfehits og en ghettoblaster at afspille dem fra.
Fra Postdatabasen
Tæl blå ting
Deltagere
2 - 20 personer
Alder
5 - 9 år
Varighed
10 - 15 min.
Inde/ude
Indendørs
Udendørs
Materialer
Fra Postdatabasen
Husk ting
Deltagere
4 - 20 personer
Alder
7 - 13 år
Varighed
5 - 15 min.
Inde/ude
Indendørs
Udendørs
Materialer
Fra Postdatabasen
Balancebom
Deltagere
6 - 20 personer
Alder
7 - 18 år
Varighed
5 - 20 min.
Inde/ude
Udendørs
Materialer
Fra Postdatabasen
Gæt en smølf
Deltagere
4 - 20 personer
Alder
7 - 11 år
Varighed
5 - 15 min.
Inde/ude
Indendørs
Udendørs
Materialer
Deltagere
4 - 50 personer
Alder
5 - 9 år
Varighed
60 - 120 min.
Inde/ude
Indendørs
Udendørs