
Som mange nok nu har set, så er vi lige nu ude i at vores store sal på kredshuset skal rives ned, da byggetilladelsen der er givet var ulovlig, grundet fredsskov. Vi har samlet en række links om sagen i opslaget her :
TV2 Nord – Det kredsen der står med regningen (08. maj 2025)
Tv fra Folketinget / Folketinget (ca. 5 min inde i indslaget) (21. maj 2025)
Aalborg Kommune klager over nedrivning af FDF-hus | TV2 Nord (22. maj 2025)
Nu er der fundet et muligt smuthul i lovgivningen (19. juni 2025)
Opdateres løbende…