Kære forældre og FDF’ere,
Vi følger op på introduktionen fra uge 23, og har fortsat brug for jeres hjælp til at gøre denne begivenhed til noget helt særligt.
Status og yderligere rekruttering
Festivalen nærmer sig, og vi er allerede godt i gang med planlægningen. Vi har oprettet en detaljeret vagtplan og har brug for jeres hjælp til at fylde de resterende vagter.
Besatte og ledige vagter:
Fredag:
- Køkken: 11 vagter, 4 besatte
- Opvask: 9 vagter, 2 besatte
- Madanretning: 11 vagter, 0 besatte
- Madsalg: 11 vagter, 0 besatte
- Grill: 9 vagter, 3 besatte
- Runner: 6 vagter, 0 besatte
- Skydetårn: 6 vagter, 4 besatte
- Spanske Ridder: 6 vagter, 0 besatte
Lørdag:
- Køkken: 22 vagter, 1 besat
- Opvask: 18 vagter, 2 besatte
- Madanretning: 22 vagter, 2 besatte
- Madsalg: 22 vagter, 0 besatte
- Grill: 18 vagter, 1 besat
- Runner: 12 vagter, 0 besatte
- Skydetårn: 12 vagter, 0 besatte
- Spanske Ridder: 12 vagter, 0 besatte
Som I kan se, er der stadig mange ledige vagter, og vi har brug for flere hænder for at få det hele til at lykkes.
Dine hænder eller hænder du kender, kan gøre en ufattelig stor forskel.
Opfordring til tilmelding
Vi opfordrer jer til at tilmelde jer en eller flere vagter via linket her:https://docs.google.com/spreadsheets/d/1s_PZvDRepNqCYrE72pMjndvYN_0TrMCCrqM7PbJXU4I/edit?gid=0#gid=0
Da vagtplanen ligger på Google Drev, skal man have tilladelse til at redigere i dokumentet. Søger man om tilladelse, bliver den givet.
Er man ikke så komfortabel med computer, må man meget gerne række ud til Melissa på denne mail eller telefon 2219 9715, og så skal hun nok ligge vagterne ind. Husk gerne navn, mail og telefonnummer på personen(erne) samt vagtens dag, tidspunkt og område.
Del gerne budskabet med jeres netværk. Jo flere hænder, desto lettere og sjovere bliver det for alle – og sjovt bliver det.
Og så har I også tid hen over sommeren til at forberede jer mentalt, hvis der er behov for det inden tilmelding… Det kan være lidt hårdt arbejde, men det fællesskab man bliver en del af, uanset hvor man tager en vagt, gør at tiden flyver afsted – og nogen vælger at blive lidt længere.
Pssst, som en ekstra bonus inviteres der til Medhjælperfest d. 14/9 – Så sæt et kryds🙂 – her får i som medhjælpere lov til at sidde og smage på den mad og drikke der blev solgt i boden – og får lov til at se alle de andre folk der har hjulpet på den ene eller anden måde.
Aktivitetsliste ved opsætning
Tættere på festivalen vil også gerne introducere jer til vores områdeansvarlige, som vil have forskellige roller ved opsætning og under selve festivalen. De vil være til stede for at guide og støtte jer i jeres opgaver. Her er nogle af de ansvarsområder der kommer til at være:
- Opsætning af mastesejl (2 stk)
- Opsætning af Øl telt
- Opsætning af køkken, opvask og mad-anretning
- Opsætning af Skydetårn
- Bygning af spanskrider
- Bygning af indgangs port
- Opsætning af diverse ting som menuskilte, borde & bænke, ophæng af bannere og pynt + andre småting
Vi glæder os til at rejse tilbage i middelalderen sammen med jer og skabe den mest fantastiske festival!
Med venlig hilsen,
FDF Middelalderkomite